Social Media Book TAG

1. Twitter: ulubiona krótka książka.

Odpowiedź jest bardzo prosta. ,,Miles" Mileny Wiktorii Jaworskiej. Kocham tą książkę. Nie dość że jest krótka to strasznie wciąga.

2. Facebook: książka która czytał każdy i poczułeś presję by też ją przeczytać.

,,Igrzyska śmierci". Najpierw obejrzałem film a potem dopiero przeczytałem. Wtedy chyba każdy to czytał, więc nie miałem innego wyboru. I przeczytałem to.

3. Tumblr: książka,którą przeczytaleś zanim to było popularne.

Jeżeli chodzi o większą skalę to nie było jeszcze takiej książki. Ale biorąc pod uwagę moją szkołę to była to cała trylogia ,,Więzień labiryntu". Czytałem te książki codziennie w szkole i pewnego dnia z trzy osoby też ją czytały albo chciały ode mnie pożyczyć.

4. MySpace: książka, którą nie pamiętasz, czy ci się podobała, czy nie.

Nie mam chyba takiej książki której nie pamiętam czy mi się podobała czy też nie. Więc stawiam na ,,Przygody Odyseusza.

5. Instagram: książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie.

Z wszystkich książek jakie miałem w rękach najładniejszą okładkę miał definitywnie ,,Rozkaz zagłady".

6. YouTube: książka, której ekranizację chciałbyś zobaczyć.

Mam kilka książek których bardzo chciałbym zobaczyć ekranizacje lecz jeżeli mam wybrać tylko jedną to będzie to
,,Lek na śmierć ". Tak wiem że cały czas powtarzam tytuły książek z trylogii Dashnera ale nie potrafię dobrać innych książek.

7. GoodReads: książka, którą polecasz wszystkim.

Wszystkim polecam ,,Miles" czyli moją ostatnią książkową miłość.

Do tagu zapraszam:

Niby Nikt

Oto Social Media Book TAG w moim wykonaniu. Jeżeli chcecie więcej TAGÓW to zostawcie komentarz.

Komentarze

  1. Będzie TAG, będzie. Spodziewaj się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do LBA, więcej informacji tutaj: http://castleona-cloud.blogspot.com/2016/02/liebster-blog-award-po-raz-piaty.html ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz