Powrót na długo? - SZYBKIE NEWSY #1

SZYBKIE NEWSY #1

Hej, cześć, witam! Pamiętacie mnie jeszcze? Trochę mnie tu nie było, ale tym razem mam plan zostać na dłużej. Jednak tym razem nastąpi pare znaczących zmian. O wszystkich zmianach i planach opowiem Wam w poście! 



1 - Nazwa bloga

Nazwa bloga została troszkę okrojona (w kolejnym punkcie odpowiedź dlaczego). Wydaje mi się, że wciąż jednak będzie kojarzona z tym, że jednak posty około książkowe będą stanowiły znaczną większość. Oby ta mała zmiana Wam się spodobała.

2 - Tematyka

Jak dobrze pamiętacie do czasu "przerwy" tematyka bloga była ograniczona do książek. Teraz stwierdziłem, że rozszerzę trochę jego zakres. Tak więc teraz posty nie będą dotyczyć tylko książek ale także filmów, seriali oraz muzyki. Każdy znajdzie coś dla siebie. 

3 - Strona "W TYM TYGODNIU"

Wchodząc na bloga zauważyliście pewnie, że u góry pojawiła się nowa zakładka zatytułowana "w tym tygodniu". Na tej stronie będą pojawiać się informacje dotyczące wydarzeń z bieżącego tygodnia. Łatwo będziecie mogli śledzić to, co czytam. W zakładce pojawiać będą się także moje "hity tygodnia". Jeśli chcecie się dowiedzieć trochę więcej to zapraszam Was TUTAJ.

4 - Nowy wygląd

To już nie powinno Was zdziwić, ponieważ wygląd tego bloga zmieniał się kilka razy. Będę się cały czas starać dopracowywać stronę po to, aby było przejrzyście i wygodnie. Tak jak wcześniej do każdego posta będą zdjęcia aby nie zalewać Was samymi suchymi tekstami. Postaram się aby były one jak najciekawsze i zachęcające do przeczytania danego posta. Część zdjęć z postów pojawiać będzie się także na moim instagramie, na którego możecie przejść za pomocą zakładki na górze strony.

5 - Pojawianie się wpisów

Posty na blogu planuje dodawać na początku 3 razy w tygodniu. Możliwe, że potem ta liczba ulegnie zmianie, ale będzie utrzymywać się pomiędzy 2 a 4 postami w tygodniu. To zależy od weny i czasu więc, nie gwarantuje Wam, że posty zawsze pojawiać będą się 3 razy w tygodniu. Za to godzina publikacji postów pozostanie stała i pojawiać będą się one zawsze o 17:00.

6 - Nowe serie postów

Powrót do pisania na blogu to także powiew świeżości, więc nic dziwnego, że wraz z powrotem pojawiają się nowe pomysły. W tym momencie mam dla Was przygotowane co najmniej dwie nowe serie! Jedna z nich niby banalna, ale moim zdaniem może być też bardzo ciekawa. 
KSIĄŻKA VS FILM - w tej serii będę omawiać książki, które doczekały się adaptacji filmowej oraz będę oceniać jak moim zdanie ona się udała. Pierwszy post pojawi się juz w przyszły czwartek! Druga seria to póki co mała tajemnica. Obiecuję, że niedługo dowiecie się więcej.



To chyba już wszytko w tym poście, mam nadzieję, że cieszycie się chociaż trochę z mojego powrotu. Ja bardzo się cieszę! Chcę jeszcze bardzo podziękować Paulinie, która swoim powrotem zachęciła mnie do tego samego. Dziękuję też wszystkim, którzy w czasie tej dość długiej nieobecności tu zaglądali. Wciąż nie mogę uwieżyć, że od czasu "porzucenia" bloga przybyło ponad 10 tysięcy odsłon! Dziękuję i zapraszam na kolejny post który JUŻ W PONIEDZIAŁEK! 

Filip w labiryncie

Komentarze

Prześlij komentarz