BOOK HAUL 2015| Grudzień

W grudniu dotarły do mnie tylko 4 książki ale jestem z nich bardzo zadowolony.
Pierwszą z książek dostałem od mojej najlepszej przyjaciółki Izy na Mikołajki. Książkę tą otrzymałem z piękna dedykacją.
Ta książka to ,,Dary Anioła: Miasto Kości". Mam nadzieję że uda mi się niedługo ją przeczytać.
Jeszcze raz Dziękuję Izu.
Kolejne dwie książki dostałem w wigilię. Obie książki pochodzą z jednej serii.
Pierwszą z nich jest książka ,,Lek na śmierć ", a drugą ,,Rozkaz zagłady" Jamesa Dashnera.
,,Lek na śmierć" już za mną więc do końca tygodnia może pojawi się recenzja. Teraz jeszcze musze znaleźć czas na ,,Rozkaz zagłady"
Ostatnią książka jest ,,Everest" którego kupił mi dziadek. Ta książka też nie jest jeszcze przeczytana.
A więc to tyle o moich nabytkach z grudnia 2015 roku.
Już 13 stycznia a ja dopiero wstawiam BookHoul... Dramat.

Komentarze