Moja Domowa Biblioteczka

W mojej domowej biblioteczce znajduje się 9 moich książek i 23 które dostałem od moich rodziców. Na moim tablecie mam jeszcze 50 e-booków. Oprócz tego wypożyczam też książki z biblioteki. Aktualnie na mojej półce jest 5 wypożyczonych książek.

Przedstawię wam tylko kilka pozycji które nie są zniszczone (większość książek od rodziców i te z biblioteki są zniszczone)

Na początku mam całą trylogię+prequel czyli:

Więzień labiryntu

Próby ognia

Lek na śmierć

Rozkaz zagłady

Następnie pierwszą część z serii ,,Dary anioła":

Miasto kości

Książkę o wampirach:

Księga wszystkich dusz TOM 1 czarownica

Dwa thrillery:

Prawo krwi

Dziewczyna z pociągu

I na końcu książkę opartą na faktach:

Everest

Mam nadzieję że coś takiego wam się spodoba. Jeszcze dziś spróbuje wstawić drugi post.

Komentarze