sobota, 27 lutego 2016

Podsumowanie | Luty 2016

W lutym udało mi się przeczytać tylko (znów) trzy książki. Niestety nie udało mi się przeczytać wszystkich książek z TBR na luty. Po prostu miałem lenia...
A przechodząc do książek.
Jedyne książki które miałem zamiar przeczytać to  ,,Mały książę " oraz ,,Oskar i Pani Róża". A tą trzecią książką jest... ,,Harry Potter i Kamień Filozoficzny".

Recenzji tych pierwszych dwóch nie będzie, bo bez spojlerów się nie da. A recenzje Harry'ego dodam za tydzień w piątek.

I to chyba tyle. Więcej nie mam co pisać. Jutro w południe dodam TBR na  marzec, a wieczorem coś innego.

Moje Social Media:
Instagram: filipe0q
Snapchat: filipe0q

1 komentarz :

  1. Wszystkie czytałam, wszystkie są świetne. Choć sama się dziwię, że tak pisze, skoro "Mały Książę" to była moja lektura. Świetna zresztą.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.