piątek, 4 marca 2016

,,Lek na śmierć" RECENZJA #4

Autor:
James Dashner

Wydawnictwo:
Papierowy księżyc

Rok wydania:
2014

Ilość stron:
387

Krótki opis fabuły:
Thomas i reszta Streferów z grup A i B zostali przeniesieni do bazy DRESZCZu. DRESZCZ twierdzi, że czas kłamstw już się skończył, że w toku Prób zebrali wszystkie potrzebne informacje. Lecz po przywróceniu pamięci wszystko ulega nagłej zmianie...

Moje zdanie o książce:
,,Lek na Śmierć" jest trzecią częścią z trylogii. Podczas czytania tej powieści wreszcie możemy znaleźć odpowiedzi na swoje pytania które mieliśmy po skończeniu dwóch poprzednich części. Ja na wszystko znalazlem odpowiedź. Pewne momenty mnie rozbawiły, a przez inne spłynęło kilka łez. Jak można się spodziewać po autorze w książce jest dużo tajemnic i zagadek z którymi muszą uporać się nasi bohaterzy. Kilka rzeczy w tej książce mnie zdziwiło. Trzeci tom według mnie trzyma poprzeczkę ustawioną przez poprzednie tomy. Podsumowując. Książka  super. Zakończenie takie jak chciałem. Super!

Ocena okładki:
Na samym środku okładki jest (chyba) siedziba DRESZCZu. Okładka najładniejsza z całej trylogii. I ten kolor... ❤
Oczywiście standardowo dla tych książek na dole pod tytułem jest hasło przewinienia książki:
,,ZWYCIĘŻAJ ALBO GIŃ".

OCENA W SKALI OD 1 DO 10:
Eee... 12/10!
Wiecie że kocham Więźnia Labiryntu.

Polecam?
Oczywiście że tak!

Mam nadzieję że spodobała się wam moja recenzja  ,,Leku na śmierć". Swoje zdanie o książce piszcie w komentarzach.

8 komentarzy :

  1. Nie czytałam jeszcze żadnej części, chociaż zabieram się za serię już od dawna. Film już na mnie czeka, ale nie! Najpierw książka. W wolnym czasie :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dużo słyszałam o tej książce, ale jakoś nie miałam ochoty jej przeczytać po jakimś czasie posanowiłam ją przeczytać i jest bardzo zadowolona z tego powodu cudowna ksiązka bardzo mi się spodobała teraz polecam je moim przyjaciołom. Świetna receznja tej książki czekam na następna :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/03/plany8-marca.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A ja po prostu kocham tę trylogię.

      Usuń
  3. Więzień labiryntu dopiero przede mną, ale po tak dobrych recenzjach czas wreszcie się za niego zabrać :D Pozdrawiam i obserwuję ^^
    http://citeofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie ta część była najlepsza z całego cyklu :)
    Popracuj jeszcze nad przecinkami i powtórzeniami, będzie wtedy super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo tak, więzień labiryntu <3

    http://szeptypustyni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta seria to zupełnie nie moja bajka, więc raczej nie zdecyduję się na zakup i przeczytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że jesteś koneserem specjalności. Nie czytałam serii i jest mi z tego powodu wstyd. Aczkolwiek z chęcią się za nią zabiorę, choć specyfika tej fabuły nie do końca do mnie przemawia. Najpierw jednak należy dokonczyć "Władcę Pierścieni".

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.