TOP 7: Ulubione ekranizacje

Hej!
W tym poście (jak już mogliście zauważyć po tytule) przedstawienie wam moje TOP 7 ekranizacji książek.


1. ,,Więzień Labiryntu"
Bezapelacyjnie ten film bardzo mi się podobał, ale nie aż tak jak książka. Jednakże w ekranizacji było pominiętych kilka bardzo istotnych dla mnie elementów! KLUMPY!!! Brakowało mi klumpów! I końcówka jeżeli pamięć mnie nie myli była całkiem inna w książce niż ta pokazana w filmie.


2. ,,Igrzyska Śmierci"
Clove! Isabelle idealnie pasuje do jej roli! Do tej pory nie potrafię wybaczyć Collins tego że ją uśmierciła! Ale nie będę już rozwodził się nad tematem który jest dość... Dziwny?  Film mi się podobał, książki w ogóle nie pamiętam i musze ją odświeżyć (kiedyś). Ale po obejrzeniu filmu, a następnie filmiku z błędami w tym filmie po prostu leżałem... Takie błędy! Na przykład szarpanina Clove i Katniss - Widać czyjąś nogę!!!

3. ,,Niezgodna"
Kolejny świat w który chciałbym zamieszkać. Frakcje i ta technologia... Aaaa. Po prostu kocham ten świat. Shailene według mnie doskonale odegrała rolę Tris. W związku z tym że książkę czytałem dość niedawno (a jej prawie nie pamiętam) wydaje mi się że film był lepszy. Książka się trochę ciągnęła, a film ma tylko coś koło godziny czterdzieści.

4. ,,Próby Ognia"
Druga część ,,Więźnia Labiryntu" była odrobinkę gorsza od pierwszej.
CZEMU ROSA GRAŁA BRENDE?!?!?!? ONA NIE BYŁA DO NIEJ NAWET TROCHĘ PODOBNA!!!! KLUMP!!!!!!!!!!!! Ale tak poza tym fatalnym dobraniem aktorki do roli Brendy film był dobry. Teraz trzeba czekać rok na ,,Lek na Śmierć" :(

5. ,,Harry Potter i Kamień Filozoficzny"
Jak już wiecie w lutym skończyłem czytać pierwszą część przygód Harry'ego lecz wcześniej oglądałem wszystkie filmy więc nie zamierzam teraz ich czytać. Przechodzę do filmu.
Aktorzy dobrze dobrani i tyle pamiętam bo dawno oglądałem film.

6. ,,Igrzyska Śmierci. W Pierścieniu Ognia"
Kolejna część. Kolejne igrzyska. Kolejne trupy. Katniss znów zostawia rodzinę i jedzie walczyć na igrzyskach razem z Peetą. Ale te igrzyska są inne. Walczą w nich sami zwycięzcy. I nagle BOOM! 
Wylosowani zwycięzcy są wściekli i nie chcą igrzysk.

7. ,,Zbuntowana"
Tris obcina włosy. Tak bardzo ważna dla mnie rzecz w całym filmie. A teraz tak serio. Film mi się podobał dużoooo bardziej niż książka. I ogółem nie wiem co o nim pisać. 


Mam nadzieję że kolejne zestawienie wam się spodoba.
Już jutro kolejny post. 
Tym razem recenzja!

Komentarze

  1. Uwielbiam ekranizację Wiernej ♥ Tak samo jak Harryego Pottera :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze przyznam, że ekranizacja niezgodnej troszkę mnie zawiodła (w sumie to takie 7/10) i o wiele bardziej poodba mi się książka ale kocham kooooocham ekranizacje Harrego Pottera ! Moja ulubiona to zakon feniksa <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ws umie "Niezgodną" i "Zbuntowaną" oglądałam, nie czytałam książek, więc nie porównam. Raczej nie mój gatunek, choć "Igrzyska..." są z tego samego gatunku i je uwielbiam, mam 3 pierwsze płyty i naszyjnik kosogłosa. A 'Harry Potter', wiedz, ze nie znajdziesz bardziej bzikniętej baby niż ja. Wszystkich straszę, że ich pierdyknę różdżką.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz