LIEBSTER BLOG AWARDS


LIEBSTER BLOG AWARDS

Pytania:

1. Dlaczego zdecydowałaś/ zdecydowałeś się na prowadzenie bloga?

Od początku mojej przygody z czytaniem oglądałem Booktube'a i bardzo spodobał mi się pomysł prowadzenia kanału o książkach, kilka razy próbowałem nagrać jakikolwiek filmik, ale każda próba kończyła się niepowodzeniem. I pewnego dnia gdy przeglądałem kanał Anity z Book Reviews natknąłem się na Olgę z Wielkiego Buka i to głównie dzięki czytaniu jej bloga prowadzę własnego.

2. Jakie książki lubisz czytać najbardziej?

Banalne pytanie. Lubię czytać fantasy, książki młodzieżowe, obyczajowe i czasem sięgam po thrillery.

3. Książka, która zmieniła twoje życie.

Taka książka jeszcze mi się nie trafiła, lecz wciąż na nią czekam.

4. Jakim bohaterem literackim chciałabyś/ chciałbyś być?

To pytanie ma wiele znaczeń? Nie wiem jak na nie odpowiedzieć. Jeżeli chodzi o przykład postaci to będzie to Thomas z ,,Więźnia Labiryntu", a jeżeli typ postaci to raczej główny bohater. 

5. "Jeszcze jeden rozdział". Od jakiej pozycji nie mogłaś/ mogłeś się oderwać?

,,Gwiazd naszych wina"

6. Czytelnicza lista na najbliższy miesiąc.

•,,Rywalki" Kiera Cass
•,,Prawda o dziewczynie" T. R. Richmond
•,,Starter" Lissa Prise
•,,Między książkami" Gabrielle Zevin
•,,Glidia magów" Trudi Canavan
•,,Prawo krwi" Tess Gerritsen
•,,Ucieczka w dzicz'' Erin Hunter

7. Czy czytasz lektury szkolne?

Tak, czytam lektury szkolne, ale nie z własnych chęci tylko z przymusu. Moje lektury są nudne...

8. Z którym autorem/ autorką chciałabyś/ chciałbyś się najbardziej spotkać?

Najbardziej chciałbym spotkać się z Jamesem Dashnerem. Każdy kto czyta mojego bloga wie że mam obsesje na punkcie ,,Więźnia Labiryntu'', więc w związku z tym spytałbym Pana Dashnera o dalsze losy Thomasa i Brendy. 

9. Ile czasu poświęcasz na czytanie?


Na czytanie poświęcam, a raczej próbuję poświęcać minimum 7 godzin tygodniowo, ale czasem liczba godzin przekracza 13.

10. Ulubione miejsce do czytania?

Mój pokój, ogród i salon.

11. Książka, z którą nie masz miłych wspomnień.

,,Niezgodna'' 

A do LBA nominuję:

Komentarze

  1. Bardzo fajne i rozbudowane odpowiedzi. Również w tym miesiącu będę czytała ,,Rywalki".
    Zapraszam na mojego bloga. Również jest o książkach :)
    http://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz