,,Poznać wroga'' Recenzja 11


Ja - to wiele osób, mam wiele imion, lecz w tym wszystkim liczy się tylko jedno...


Trójka gimnazjalistów zafascynowanych kryminałami zostaje wplątana w niebezpieczną grę, w której stawką jest życie mieszkańców ich miasta. Tajemniczy nieznajomy dostarcza im skrzyneczkę z dziwnymi przedmiotami, które na pierwszy rzut oka nie mają z niczym związku. Tymczasem są to niezwykle cenne wskazówki...


AUTOR:
Sophie Elizabeth Johns

LICZBA STRON:
176

WYDAWNICTWO:
Novae Res

DATA PREMIERY:
28 kwietnia 2016

MOJA OPINIA:
Czy mogliście kiedyś dopasować głównego bohatera, w tym przypadku bohaterkę, do kogoś z waszych znajomych? Ja pierwszy raz spotkałem się z taką sytuacją. Zarówno charakter, jak i wygląd Shirley idealnie pokrywał się z opisem Izy z bloga Niby Nikt. Nawet sama Iza nie mogła uwierzyć ile ma wspólnego z główną bohaterką ,,Poznać wroga''.
Ja może już przejdę do moich odczuć po przeczytaniu tej pozycji. Powieść bardzo mi się podobała. Dzięki temu, że autorka napisała ją dość prostym językiem, książkę czytało się szybko. Widać, że Sophie interesuje się literaturą młodzieżową, bo w książce jest sporo dość popularnych tytułów. Dzięki tej książce na pewno sięgnę po powieść, którą kocha główna bohaterka, ale żeby dowiedzieć się o jaką książkę mi chodzi, musicie sięgnąć po ,,Poznać wroga''. Na koniec muszę się wam przyznać, że gdy zaczynałem czytać tą powieść nie wiedziałem, że miała ona premierę wczoraj. 

OCENA NA LUBIMY CZYTAĆ:
W pełni zasłużone 10/10

CZY POLECAM?
Tak, polecam bardzo każdemu, kto chce przeżyć wspaniałą, ale i niebezpieczną przygodę z Shirley.

Za możliwość przeczytania (i zrecenzowania) tej książki dziękuję Wydawnictwu Novae Res!

Komentarze

  1. Tak bardzo chcę to przeczytać xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo nawiązań do literatury młodzieżowej i ciekawa fabuła? Cóż, to chyba coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa pozycja, muszę przeczytać. Pozdrawiam.
    https://wswiecieksiazeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz