niedziela, 24 kwietnia 2016

,,Prawda o dziewczynie'' Recenzja 10


Kim jeszcze była? Czas pokaże. Prawda jest zawsze pod powierzchnią.



Zwykła dziewczyna, dwadzieścia pięć lat. Trochę zbyt wrażliwa, może nawet ze skłonnościami do autodestrukcji. Otoczona przyjaciółmi i zawsze w kręgu zainteresowania mężczyzn. Pewnie dlatego po każdej imprezie wracała późno do domu.
Po ostatniej nie wróciła. Jej ciało wyłowiono z rzeki.

Uczelniany profesor Jeremy Cooke układa strzępki życia Alice Salmon w szokującą historię miłości, obsesji i oszczerstw.

AUTOR:
T.R. Richmond

LICZBA STRON:
400

WYDAWNICTWO:
Otwarte

DATA PREMIERY W POLSCE:
29 lutego 2016

MOJA OPINIA:
Yyy... Może zacznę od tego, że to była pierwsza książka z tego gatunku. Już po przeczytaniu pierwszych stu stron wiedziałem, że nie przypadnie mi do gustu. Od tej pory postaram się ograniczać do pozycji z moich ulubionych gatunków. A przechodząc do ,,Prawdy o dziewczynie", chyba nie chodziło o samą fabułę, bo ona była ciekawa, chodzi o to ja jest ona przedstawiona. Wszystkie listy, kartki z pamiętnika i inne tego typu rzeczy po prostu do mnie nie przemawiały. (Może dlatego nie mogłem zabrać się za ,,Love, Rosie''?) I to chyba wszystko co mogę napisać o tej książce. Nie spodobała mi się i już. Przecież nie każdy lubi książki tego typu. Ja chciałem spróbować thrillera, ale niezbyt dobre to wyszło.

OCENA NA LUBIMY CZYTAĆ:
3/10

CZY POLECAM?
Polecam osobom, które lubią thrillery.

Za możliwość przeczytania i zrecenzowania dziękuję Wydawnictwu Otwarte!

3 komentarze :

  1. A ja mam odwrotnie uwielbiam thrillery, muszę to przeczytać!

    Zapraszam na recenzję do mnie:
    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz, ale i tak to przeczytam xD Chyba zacznę interesować się thrillerami :p Ale recenzja - jak zwykle- prosto z serca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak to zrobiłeś, ale swoją negatywną recenzją sprawiłeś, że mam jeszcze większą ochotę przeczytać tą książkę(może też przez, że lubię thrillery).

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.