,,Prawda o dziewczynie'' Recenzja 10


Kim jeszcze była? Czas pokaże. Prawda jest zawsze pod powierzchnią.



Zwykła dziewczyna, dwadzieścia pięć lat. Trochę zbyt wrażliwa, może nawet ze skłonnościami do autodestrukcji. Otoczona przyjaciółmi i zawsze w kręgu zainteresowania mężczyzn. Pewnie dlatego po każdej imprezie wracała późno do domu.
Po ostatniej nie wróciła. Jej ciało wyłowiono z rzeki.

Uczelniany profesor Jeremy Cooke układa strzępki życia Alice Salmon w szokującą historię miłości, obsesji i oszczerstw.

AUTOR:
T.R. Richmond

LICZBA STRON:
400

WYDAWNICTWO:
Otwarte

DATA PREMIERY W POLSCE:
29 lutego 2016

MOJA OPINIA:
Yyy... Może zacznę od tego, że to była pierwsza książka z tego gatunku. Już po przeczytaniu pierwszych stu stron wiedziałem, że nie przypadnie mi do gustu. Od tej pory postaram się ograniczać do pozycji z moich ulubionych gatunków. A przechodząc do ,,Prawdy o dziewczynie", chyba nie chodziło o samą fabułę, bo ona była ciekawa, chodzi o to ja jest ona przedstawiona. Wszystkie listy, kartki z pamiętnika i inne tego typu rzeczy po prostu do mnie nie przemawiały. (Może dlatego nie mogłem zabrać się za ,,Love, Rosie''?) I to chyba wszystko co mogę napisać o tej książce. Nie spodobała mi się i już. Przecież nie każdy lubi książki tego typu. Ja chciałem spróbować thrillera, ale niezbyt dobre to wyszło.

OCENA NA LUBIMY CZYTAĆ:
3/10

CZY POLECAM?
Polecam osobom, które lubią thrillery.

Za możliwość przeczytania i zrecenzowania dziękuję Wydawnictwu Otwarte!

Komentarze

  1. A ja mam odwrotnie uwielbiam thrillery, muszę to przeczytać!

    Zapraszam na recenzję do mnie:
    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz, ale i tak to przeczytam xD Chyba zacznę interesować się thrillerami :p Ale recenzja - jak zwykle- prosto z serca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak to zrobiłeś, ale swoją negatywną recenzją sprawiłeś, że mam jeszcze większą ochotę przeczytać tą książkę(może też przez, że lubię thrillery).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz