Once Upon A Time Book Tag | Filip w Labiryncie

Dawno, dawno temu powstał ten właśnie tag...

Hej kochani, dziś przychodzę do Was z tagiem, który miałem zrobić podczas ostatniego powrotu, bo w tamtym okresie oglądałem pierwszy raz ten serial. Ostatnio zacząłem go oglądać ponownie, tym razem z moją mamą. Więc czemu by nie zrobić go teraz kiedy już wróciłem? Zapraszam do czytania!


W tym tagu będę dobierać postaci z książek do postaci, a raczej ich krótkiego opisu, z serialu
Once Upon a Time (Dawno dawno temu). Swoją drogą bardzo polecam ten serial, jeżeli lubicie magię i bardzo dobrze wykreowanych bohaterów!
 Źródło tagu →→→ TUTAJ
Nie przeciągając, przejdzmy do naszych bohaterów!

1. Śnieżka - postać, która jest pełna nadziei.

Z jednej strony trochę ciężko znaleźć mi postać, która stara się być tak pozytywnie nastawiona jak Śnieżka, ale patrząc na to inaczej, to jednak spora część bohaterów stara się mieć nadzieje. Thomas z "Więźnia labiryntu" nie uratowałby przyjaciół bez nadziei, Hazel z "Gwiazd naszych wina" nie zrobiłaby tego co zrobiła, gdyby nie była pełna nadziei. Więc pomimo tego, że nie zawsze po bohaterach widzimy, że są pełni nadziei to po krótkiej analizie ich dokonań dojdziemy do tego, że jednak bez nadziei i wsparcia nie byłoby im zbyt łatwo.

2. Książę - najbardziej czarująca postać męska.

W tej kategorii wydaje się, że możnaby wymienić każdego chłopaka głównej bohaterki z większości książek młodzieżowych, bo zazwyczaj są oni przedstawiani z jej perspektywy jako ideał chłopaka, ideał na patrnera życiowego. Jednak zazwyczaj tak nie jest. Główne męskie postaci zazwyczaj mnie denerwują swoim stylem bycia czy też tym jak traktują innych. Jednym z nielicznych wyjątków jest Liam z "Mrocznych umysłów". Jest on czarujący nie tylko pod względem wyglądu, bo z tego co przedstawia nam główna bohaterka możemy stwierdzić, że chłopak jest naprawdę cudowny, ale dobrałem go do tej kategorii też dlatego, że jednak nie jest on aż tak oczywistym bohaterem. Ma on interesującą historię, ale najważniejsze jest to, że zawsze dba on o bliskich, nie patrząc jakie konsekwencje może on ponieść. Czy to nie jest kochane?

3. Emma Swan - postać, która chce, żeby wszyscy byli szczęśliwi.

No i tutaj zaczynają się schody, bo jedyna postać, która przychodzi mi na myśl to Teresa - główna bohaterka "Więźnia labiryntu", która przez to, że chciała zadowolić każdego stała się jedną z najbardziej znienawidzonych przeze mnie postaci. Rozumiem, że chciała mieć czyste sumienie, ale jednak to, że przez całą trylogię była rozdarta między dobrem a złem mnie niezmiernie irytowało.

4. Henry – postać, która widzi w innych same dobre rzeczy.

Schodów ciąg dalszy. Tutaj nie mam bladego pojęcia. Nie ma co na siłę szukać bohatera tylko po to żeby umieścić go w tagu. Może kiedyś jak będę czytać jakąś książkę i znajdę takiego bohatera to wrócę do tego posta i to poprawie.

5. Regina Mills – postać, która ze złoczyńcy stała się bohaterem.

Tutaj troszkę oszukam, bo w sumie postać, którą tu dobiorę nie była nigdy do końca złoczyńcą, ale jednak część bohaterów przez jakiś czas uważała ją za złą. Mam tu na myśli Brendę z "Więźnia labiryntu" (bo nie mam innego pomysłu). Ale tak, myśleli, że jest zła, a potem okazało się, że jednak nie jest, Coż za ironia losu...

6. Belle – miłośniczka/miłośnik książek.

Tutaj jednak można już wybierać między książkowymi bohaterami, którzy kochają książki. Idąc od Hermiony poprzez Anabeth aż do Pulpeta... Ja jednak postawię na tego ostatniego, bo Percy wciąż przede mnż, oglądałem tylko filmy. A Hermiona jest zbyt oczywista. Pulpet, Charles przyjaciel Liama, którego wspomniałem już wyżej. Należał on do ZIELONYCH, a co za tym idzie był bardzo mądry, a z tego co pamiętam często też przy opisach sytuacji z nim miał przy sobie jakąś książkę.

7. Rumpel – postać, dla której liczy się tylko władza.

Podobnie jak autorka posta, z którego przygarnąłem kategorie, napiszę tutaj, że jednak w tej kategorii można przytoczyć postać każdego dyktatora z książek typu "Igrzyska śmierci". Każdy z nich pragnął władzy i nie zważał na konsekwencje tego jak do niej dojdzie. 

8. Kapitan Hak – postać, dla której najważniejsza jest zemsta.

Myślę, że Bellamy z książki "Misja 100" będzie dobrym bohaterem do tej kstegorii. Ale chodzi mi tu jedynie o Ballamy'ego z książki, bo ta postać w serialu jednak nie myślała jedynie o zemście. Wydaję mi się, że można go lekko wytłumaczyć, zrobił to wszystko dla siostry. Ale jednak zemsta to zemsta. Kto czytał bądź też oglądał "Misję 100"/The 100 ten wie o czym tutaj mowa.

9. Mroczny – postać, która jest po prostu zła.

Złych postaci w literaturze, tak jak i w filmach czy serialach, jest na pęczki. Ale nie kojarzę zbyt wielu takich, którzy byli "po prosty źli", każdy z nich był zły z jakiegoś powodu. Jeden chciał przejąć władzę żeby żyć lepiej niż dotychczas. Inni zaś stawali się źli przez to co wydażyło się w ich życiu. Jeśli juz muszę wybrać jakąś postać do tej kategorii to wydaje mi się, że Velentine z "Darów Anioła" jest tutaj bardzo dobrą opcją...

To już koniec mojego marudzenia na temat bohaterów, mam nadzieję, ze post chociaż trochę Wam się podobał. Jak pewnie widzicie w większości tagów pojawiają się u mnie ci sami bohaterowie. Postaram się aby od następnego w miarę możliwości jak najmniej używać bohaterów z tej samej książki bądź też serii w jednym poście. Życzę Wam miłego dnia/nocy, zależy kiedy czytacie ten post!

Filip w labiryncie

Komentarze