Co przeczytałem w sierpniu? | Wrap Up Sierpień 2016

Cześć! 
Dzisiaj po długim czasie przychodzę do Was z Wrap Up'em. 
Tym razem sierpniowym.

Co prawda sierpień nie był bardzo zaczytanym miesiącem, ale mimo to udało mi się przeczytać aż 6 książek. Dla mnie to dość dużo. 
A teraz pokażę Wam co przeczytałem!

03.08.
"Rywalki" Kiera Cass
334 stron
8/10

Co prawda "Rywalki" czytałem jako ebooka, ale moja kuzynka ma książkę i użyczyła mi do zdjęcia.



06.08.
"PAX. Grim" Åsa Larsson, Ingela Korsell
190 strony
9/10


07.08.
"PAX. Myling" Åsa Larsson, Ingela Korsell
197 strony
9/10

Przeczytana w kilka godzin. Jestem z siebie dumny! :P


24.08.
"PAX. Bjera" Åsa Larsson, Ingela Korsell
206 stron
9/10


26.08.
"PAX. Upiór" Åsa Larsson, Ingela Korsell
212 stron
8/10


28.08.
"Dary Anioła. Miasto Kości" Cassandra Clare
507 stron
10/10
Recenzja już niedługo!


PODSUMOWANIE:
Przeczytałem 6 książek 
1646 stron
Wszystkie powyżej 7/10!
A w całym roku przeczytałem już 30/52 książki, powoli zbliżam się do celu!


Tak prezentuje się mój stosik przeczytanych książek z sierpnia. 
Ten miesiąc był jak na razie najlepszy pod względem jakości i ilości przeczytanych książek.

Wrzesień na pewno nie będzie taki wspaniały mimo, że mam urodziny.:P Będę miał dużo nauki. 

A Wam życzę udanego miesiąca!

Komentarze

  1. Zdarza mi się sięgnąć po fantasy, ale bardzo rzadko :) Jest to dla mnie dobrym rozwiązaniem, bo ciągle czytam obyczajówki lub dramaty... :) Sama poluję na "Miasto kości" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, próbowałam czytać "Rywalki" i mi się to nie udało. Po paru stronach uznałam, że byłaby to strata czasu na kolejną młodzieżówkę XD O pozostałych słyszałam, ale cóż, w planach ich zdecydowanie nie mam :d
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieco się dziwię wysokiej ocenie o Mieście Kości i jednocześnie jestem ciekawa Twojej recenzji. :) Ja w sierpniu przeczytałam może z 2-3 książki, jako że byłam cały czas poza domem, nie miałam czasu na czytanie. A teraz zaczyna się szkoła... :/
    Pozdrawiam, Nat z natalie-and-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, jestem tak bardzo ciekawa tego "Paxa". Tym bardziej, że to takie ładne wydanie! Chyba muszę przeczytać. :) "Rywalki" znam i bardzo lubię. Chyba jedyna książka o księżniczkach, sukniach i królewiczu, którą naprawdę lubię. :)

    Pozdrawiam z:
    www.bookprisoner.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te nogi na pierwszym zdjęciu - myry myry ^^ A tak poza tym to gratuluję, poszło ci całkiem ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sześć książek to i tak dużo. Ja przeczytałem pięć i prawie wszystkie dostały ode mnie ocene 9-10/10. Gratuluję wyniku. Jeżeli chodzi o MIasto Kości to planuję w bliższej przyszłości się za to zabrać.

    Pozdrawiam :)
    http://placeformeandbooks.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo przeczytałeś! :D
    Mi udało się przeczytać 9 całych książek i jedną połówkę:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz